Zaznamenávání akcí ve virtuální realitě pro účely výuky – Bc. Vítek POÓR
Bc. Vítek POÓR
Master's thesis
Zaznamenávání akcí ve virtuální realitě pro účely výuky
Recording actions in virtual reality for teaching purposes
Abstract:
Práce se věnuje popisu softwaru VRClassroom, který je vyvíjen na Západočeské Univerzitě na katedře informatiky a výpočetní techniky. VRClassroom slouží jako nástroj pro doplnění výuky, kde je zapotřebí prostorová představivost. Pomocí virtuální reality a synchronizace v reálném čase usnadňuje studentovi pochopit danou látku. Práce popisuje software jako celek. Přidává novou funkcionalitu, zejména vytvoření …moreAbstract:
The thesis describe the VRClassroom software, which is being developed at the University of West Bohemia at the Department of Computer Science and Engineering. VRClassroom software is a tool to complement teaching where spatial imagination is required. Using virtual reality and real-time synchronization, it makes it easier for the student to understand the subject. This work describes the software …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POÓR, Vítek. Zaznamenávání akcí ve virtuální realitě pro účely výuky. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesMaster programme / field:
Computer Science and Engineering / Computer Graphics
Theses on a related topic
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.
Ondřej URBANČÍK -
Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity
Martin Lehmden -
Virtuální realita v Unity3D
Tomáš Bareš -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Tvorba online kurzu k předmětu KMT/GKOA v kontextu vzdělávání
Tomáš MAŠEK -
Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky
Marek Lekeš