Zaznamenávání akcí ve virtuální realitě pro účely výuky – Bc. Vítek POÓR
Bc. Vítek POÓR
Diplomová práce
Zaznamenávání akcí ve virtuální realitě pro účely výuky
Recording actions in virtual reality for teaching purposes
Anotace:
Práce se věnuje popisu softwaru VRClassroom, který je vyvíjen na Západočeské Univerzitě na katedře informatiky a výpočetní techniky. VRClassroom slouží jako nástroj pro doplnění výuky, kde je zapotřebí prostorová představivost. Pomocí virtuální reality a synchronizace v reálném čase usnadňuje studentovi pochopit danou látku. Práce popisuje software jako celek. Přidává novou funkcionalitu, zejména vytvoření …víceAbstract:
The thesis describe the VRClassroom software, which is being developed at the University of West Bohemia at the Department of Computer Science and Engineering. VRClassroom software is a tool to complement teaching where spatial imagination is required. Using virtual reality and real-time synchronization, it makes it easier for the student to understand the subject. This work describes the software …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POÓR, Vítek. Zaznamenávání akcí ve virtuální realitě pro účely výuky. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.
Ondřej URBANČÍK -
Převod deskové hry do rozšířené reality v enginu Unity
Martin Lehmden -
Virtuální realita v Unity3D
Tomáš Bareš -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Tvorba online kurzu k předmětu KMT/GKOA v kontextu vzdělávání
Tomáš MAŠEK -
Manuál učitele pro zvýšení kvality jeho online výuky
Marek Lekeš