Lucie Kuhnová
Bachelor's thesis
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Specifics of propagation on social media LinkedIn
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na marketing na sociálních sítích a to konkrétně na LinkedInu. Cílem práce je vytvořit plán vydávání příspěvků společnosti zaměřené na BOZP a požární ochranu a následně vyhodnotit úspešnost plánu a porovnat ji s úspěšností marketingu akademického pracoviště Vysoké školy ekonomické v Praze. Teoretická část se zaměřuje na to, co je to marketing a co je to social marketing …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on social media marketing, specifically on LinkedIn. The aim of the thesis is to create a plan for publishing posts of a company focused on OSH and fire protection and then to evaluate the success of the plan and compare it with the success of the marketing of the academic department of the University of Economics in Prague. The theoretical part focuses on what is marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89661
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Jiří Korčák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89661
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková -
Marketing proposal for trade with live common elands in Czech University of Life Sciences Farm in Lány
Sumner Quaresma Trindade Metzger -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam