Specifika propagace na sociální síti LinkedIn – Lucie Kuhnová
Lucie Kuhnová
Bakalářská práce
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Specifics of propagation on social media LinkedIn
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na marketing na sociálních sítích a to konkrétně na LinkedInu. Cílem práce je vytvořit plán vydávání příspěvků společnosti zaměřené na BOZP a požární ochranu a následně vyhodnotit úspešnost plánu a porovnat ji s úspěšností marketingu akademického pracoviště Vysoké školy ekonomické v Praze. Teoretická část se zaměřuje na to, co je to marketing a co je to social marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on social media marketing, specifically on LinkedIn. The aim of the thesis is to create a plan for publishing posts of a company focused on OSH and fire protection and then to evaluate the success of the plan and compare it with the success of the marketing of the academic department of the University of Economics in Prague. The theoretical part focuses on what is marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Jiří Korčák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89661
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková -
Marketing proposal for trade with live common elands in Czech University of Life Sciences Farm in Lány
Sumner Quaresma Trindade Metzger -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam