Jana Blahová

Diplomová práce

Analýza merchandisingu drogistických prodejen

Merchandising Analysis in the Drugstores
Anotace:
Diplomová práce zahrnuje vypracování problematiky merchandisingu čtyř největších drogistických řetězců v České republice. Cílem práce je zjistit úroveň merchandisingových aktivit vybraných prodejen se zaměřením na oddělení vlasové kosmetiky. Teoretická část obsahuje definici merchandisingu a objasňuje jeho význam v maloobchodních prodejnách. Praktická část představuje současný drogistický trh a samotný …více
Abstract:
The diploma thesis includes an elaboration an issue of merchandising for four major drugstore chains in the Czech Republic. An aim is established a level of merchandising activities in the selected stores focusing on the hair care products. A theoretical part contains a definition of merchandising and explains its importance in the retail stores. A practical part presents a current market of the drugstores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Petra Krbová
  • Oponent: Lukáš Klapil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod