Analýza kulturního života a strategický plán rozvoje kultury v Jeseníku s přihlédnutím k jeho lázeňskému charakteru – Bc. Anna Hrubá
Bc. Anna Hrubá
Diplomová práce
Analýza kulturního života a strategický plán rozvoje kultury v Jeseníku s přihlédnutím k jeho lázeňskému charakteru
Analysis of Cultural Life and Strategy Plan of Development of Culture in the Town of Jeseník with Regard to its Spa Character
Anotace:
Předmětem výzkumu předkládané diplomové práce je kulturní situace a návrhy na její rozvoj ve městě Jeseník. V úvodu práce seznámí čtenáře s historickým i aktuálním profilem města. Následovat bude analýza lokálního kulturního prostředí včetně stávajících i dalších možných způsobů jeho financování. Další část práce je již věnována samotné přípravě a tvorbě strategického plánu. Po představení existujících …víceAbstract:
The research subject of this thesis is the cultural situation together with suggestions on its development in Jeseník city. The introduction will acquaint a reader with historical and present profile of the city. An analysis of the local cultural environment, including the current one, along with the possible ways of funding, will follow next. Another part of the thesis is preparation and production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qcsfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBÁ, Anna. \textit{Analýza kulturního života a strategický plán rozvoje kultury v Jeseníku s přihlédnutím k jeho lázeňskému charakteru}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ljdkmn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení
Kateřina Husáková -
Re-orientalism as a Writing Strategy: Generational Gaps or Cultural Differences in Jhumpa Lahiri's The Namesake and Amy Tan's The Joy Luck Club
Lucia Tupá -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Strategie rozvoje kultury města Uherský Brod
Martin Dvořák -
Konflikt civilizace (kultury) a přírody (pokus o zformování strategie kulturní zralosti)
Edita VAVROUŠKOVÁ -
Strategie rozvoje kultury na bázi spolupráce místních aktérů v mikroregionu Drahanská vrchovina
Michaela Hálová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová