Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení – Kateřina Husáková
Kateřina Husáková
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení
Analysis of Cultural Care Au Pair's marketing strategy and suggestions on how to improve it
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Cultural Care Au Pair pomocí analýz a dotazníkového šetření a navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje marketingu. Praktická část vychází z teoretických poznatků a rozebírá současnou marketingovou strategii pomocí analýz a marketingového výzkumu. To je následně vyhodnoceno …víceAbstract:
My bachelor's thesis aims to evaluate Cultural Care Au pair's current marketing strategy through analysis and questionnaire survey and suggest recommendations for improvement. The theoretical part describes concepts and tools of marketing. The practical part is based on theoretical knowledge and discusses the current marketing strategy through analysis and marketing research. The research is subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Daria Abashkova -
Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury
Michal Muláček -
Marketingová strategie, obnova a využití Korunní pevnůstky v Olomouci
Adéla Tomečková -
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Karolína Krejčová -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Au-pair jako výchovný fenomén (rizika a přínosy při výchově dětí z pohledu au-pair)
Lucie Najmanová -
Instructions For Pair Work/Group Work and Response of Students Using Conversation Analysis
Karolína Krištofíková