Kateřina Husáková

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti Cultural Care Au Pair a návrh na její vylepšení

Analysis of Cultural Care Au Pair's marketing strategy and suggestions on how to improve it
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Cultural Care Au Pair pomocí analýz a dotazníkového šetření a navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje marketingu. Praktická část vychází z teoretických poznatků a rozebírá současnou marketingovou strategii pomocí analýz a marketingového výzkumu. To je následně vyhodnoceno …více
Abstract:
My bachelor's thesis aims to evaluate Cultural Care Au pair's current marketing strategy through analysis and questionnaire survey and suggest recommendations for improvement. The theoretical part describes concepts and tools of marketing. The practical part is based on theoretical knowledge and discusses the current marketing strategy through analysis and marketing research. The research is subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89010