David Srp

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozebrat vývoj jednotlivých reklamních kampaní dvou konkrétních modelů dané automobilové značky působící v České republice a poukázat na rozdíly mezi značkou domácí a značkou zahraniční. K dosažení cíle bakalářské práce bude využita komparativní metoda.
Abstract:
The main objective of this bachelor's dissertation is to examine development of specific advertising campaigns of two specific models of chosen automobile companies conducting business in the Czech Republic and to point out the differences between domestic and international company branding. In order to reach this objective, comparative method will be used.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 10. 2020
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication