David Srp
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozebrat vývoj jednotlivých reklamních kampaní dvou konkrétních modelů dané automobilové značky působící v České republice a poukázat na rozdíly mezi značkou domácí a značkou zahraniční. K dosažení cíle bakalářské práce bude využita komparativní metoda.Abstract:
The main objective of this bachelor's dissertation is to examine development of specific advertising campaigns of two specific models of chosen automobile companies conducting business in the Czech Republic and to point out the differences between domestic and international company branding. In order to reach this objective, comparative method will be used.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qvnp6/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 10. 2020
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Jakub Kureš -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ondřej Hanuš -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Vitalina Besogonova -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Monika Zemánková