David Srp

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozebrat vývoj jednotlivých reklamních kampaní dvou konkrétních modelů dané automobilové značky působící v České republice a poukázat na rozdíly mezi značkou domácí a značkou zahraniční. K dosažení cíle bakalářské práce bude využita komparativní metoda.
Abstract:
The main objective of this bachelor's dissertation is to examine development of specific advertising campaigns of two specific models of chosen automobile companies conducting business in the Czech Republic and to point out the differences between domestic and international company branding. In order to reach this objective, comparative method will be used.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
  • Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication