Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě – Helena Jochmanová
Helena Jochmanová
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě
Evaluation of Nike marketing strategy focused on women, Internet and social networks
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat současné i minulé marketingové aktivity firmy Nike a zaměřit se zejména na marketingové kampaně společnosti cílené na ženy (Nike Women). Cílem práce je popsat, jaký vliv má na marketingové aktivity společností internet a sociální sítě, odlišnosti marketingu cíleného na ženy a seznámit čtenáře se součastnou kampaní Nike Women. V závěru práce je vyhodnoceno …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to describe current and past marketing activities of Nike, Inc. in particular and to focuse on the company's marketing campaigns targeted at women (Nike Women). This thesis also wants to describe current influence of the Internet and social networks in marketing, the main characteristics of marketing targeted at women and to describe ongoing Nike Women campaign. Main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOCHMANOVÁ, Helena. \textit{Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a~sociální sítě}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ljht1q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48501
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova