Tomáš Krejbich
Bakalářská práce
Slavná česká smyčcová kvarteta
The czech famous string quartets
Anotace:
Na těchto pár řádcích by autor rád vysvětlil, proč zvolil zrovna téma týkající se smyčcového kvarteta a všeho kolem něj. Na českých konzervatořích to většinou chodí tak, že komorní hra jakožto předmět je povinná od čtvrtého či pátého ročníku, tudíž studenti tak nějak ?ke konci školy? zabrouzdají od svých sólistických cílů do problematiky hry ve skupině, ale pokud se nechystají se jí věnovat nadále …víceAbstract:
The creator of this thesis took these few sentences to reveal and explain why he chose his topic of string quartets for this work. There is some policy at czech conservatories, that the students must take up the the lessons of chamber music when entering the fourth or fifth grade (out of six), causing they sort of ?smell? the scent of the chamber music greatness but it is too late for them to truly …víceKlíčová slova
smyčcové kvartetoKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
česká hudbaKlíčová slova
komorní souboryKlíčová slova
hudební interpretaceKlíčová slova
hudební souboryObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jan PĚRUŠKA
- Oponent: Karel UNTERMŰLLER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Viola
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj interpretace smyčcových kvartetů Leoše Janáčka
Leoš Černý -
Interpretace a zvukové pojetí nahrávek Smetanova kvartetu e moll
Jiří Pohnán -
Interpretace skladeb Beatles v komorní hudbě
Petr Nemeškal -
Bennewitzovo kvarteto
Marie Hasoňová -
Košické kvarteto a jeho interpretácia slovenských skladeb
Jana Ivanecká -
Smyčcové kvarteto v proměnách času se zaměřením na Turtle Island Quartet
Šimon Marek -
Ševčíkovo - Lhotského kvarteto
Lenka Bosnovičová -
Zemlinského kvarteto
Markéta Sádecká