Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines – Tereza Bártová
Tereza Bártová
Bachelor's thesis
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Návrhy na zlepšení prezentace společnosti Czech Airlines na Instagramu
Abstract:
V rámci mé bakalářské práce se budu zabývat komunikační strategií a prezentací značky letecké společnosti Czech Airlines na Instagramu. Cílem práce je zanalyzovat její nedostatky v porovnání s ostatními účty úspěšných světových aerolinek a navrhnout tak společnosti možná zlepšení. Jako modelové jsem si vybrala letecké společnosti Turkish Airlines, Emirates a British Airways. Proto i jejich instagramové …moreAbstract:
During times when the only way advertisements could have been spread just by the word of mouth, there was nothing much to discuss about the right choice of communication style. When newspapers and street banners occurred, things got more difficult, but it is nothing compared to today’s world that got enlarged by social media. They changed the whole paradigm of the traditional marketing communication …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85552
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Radek Čajka
- Reader: Eva Křenková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85552
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY
Livie Francová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
Matěj Pajma -
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Enterprise Alliances and Co-Branding
Peng Di -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova