Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines – Tereza Bártová
Tereza Bártová
Bachelor's thesis
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Návrhy na zlepšení prezentace společnosti Czech Airlines na Instagramu
Anotácia:
V rámci mé bakalářské práce se budu zabývat komunikační strategií a prezentací značky letecké společnosti Czech Airlines na Instagramu. Cílem práce je zanalyzovat její nedostatky v porovnání s ostatními účty úspěšných světových aerolinek a navrhnout tak společnosti možná zlepšení. Jako modelové jsem si vybrala letecké společnosti Turkish Airlines, Emirates a British Airways. Proto i jejich instagramové …viacAbstract:
During times when the only way advertisements could have been spread just by the word of mouth, there was nothing much to discuss about the right choice of communication style. When newspapers and street banners occurred, things got more difficult, but it is nothing compared to today’s world that got enlarged by social media. They changed the whole paradigm of the traditional marketing communication …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedúci: Radek Čajka
- Oponent: Eva Křenková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85552
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY
Livie Francová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
Matěj Pajma -
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Enterprise Alliances and Co-Branding
Peng Di -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova