Ing. Petra Duchoslavová
Bachelor's thesis
Reklama a sponzoring ve sportu
Advertisement and sponsoring in sport
Abstract:
Tato práce je zaměřena na reklamu, druhy reklamy, využití reklamy ve sportu, faktory ovlivňující chování zákazníka a sponzoring. Důležitou roli v reklamě sehrávají emoce, kterých reklama hojně využívá. Většina komunikace se zákazníky se odehrává prostřednictvím reklamy, kterou denně vídáme na ulici, v novinách, na billboardech, v televizi nebo ji také posloucháme v rádiu. Reklama nabízí nesčetně mnoho …moreAbstract:
This work is focused on advertisement, different kinds of advertisement, the use of advertisement in sports, factors that influence the behavior of a customer and sponsoring. The most important part is representing by emotion which advertisement makes use of plentifully. Most of the communication with customers is taking place throughout an advertisement, which is daily seen in the street, in the newspaper …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i2dct/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Kamila Glaserová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
Sponzoring a propagace sportovního klubu
Šárka Minářová -
Sponzoring a propagace sportovního klubu
Zuzana Škůrková -
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Jana Volková