Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Ing. Jakub Štefanec
Ing. Jakub Štefanec
Bachelor's thesis
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Chance for Small and Medium Sized Enterprises
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části poukazuje na příčiny vzniku Guerillového marketingu, definuje jeho hlavní principy, jednotlivé druhy a uvádí jeho základní odlišnosti od tradiční formy marketingové komunikace. V praktické části práce demonstruje konkrétní příklady českých i zahraničních guerillových kampaní, v nichž dále porovnává jednotlivé aspekty guerillových a tradičních nástrojů integrované …moreAbstract:
The theoretical part of the Bachelor thesis points to the causes of origin of Guerrilla Marketing, defines the main principles, various types and presents the primary differences to methods of traditional forms of marketing communication. The second part of this work demonstrates the practical examples of guerilla campaigns from Czech and foreign film industry in which compares effectiveness of guerilla …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jt563/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2013
- Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analysis of Mitochondrial Bioenergetics of Bloodstream Form of Trypanosoma Brucei
Mykyta IELANSKYI -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková