Ing. Jakub Štefanec

Bachelor's thesis

Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky

Guerilla Marketing - Chance for Small and Medium Sized Enterprises
Abstract:
Bakalářská práce v teoretické části poukazuje na příčiny vzniku Guerillového marketingu, definuje jeho hlavní principy, jednotlivé druhy a uvádí jeho základní odlišnosti od tradiční formy marketingové komunikace. V praktické části práce demonstruje konkrétní příklady českých i zahraničních guerillových kampaní, v nichž dále porovnává jednotlivé aspekty guerillových a tradičních nástrojů integrované …more
Abstract:
The theoretical part of the Bachelor thesis points to the causes of origin of Guerrilla Marketing, defines the main principles, various types and presents the primary differences to methods of traditional forms of marketing communication. The second part of this work demonstrates the practical examples of guerilla campaigns from Czech and foreign film industry in which compares effectiveness of guerilla …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2013
  • Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní