Ing. Jakub Štefanec

Bakalářská práce

Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky

Guerilla Marketing - Chance for Small and Medium Sized Enterprises
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části poukazuje na příčiny vzniku Guerillového marketingu, definuje jeho hlavní principy, jednotlivé druhy a uvádí jeho základní odlišnosti od tradiční formy marketingové komunikace. V praktické části práce demonstruje konkrétní příklady českých i zahraničních guerillových kampaní, v nichž dále porovnává jednotlivé aspekty guerillových a tradičních nástrojů integrované …více
Abstract:
The theoretical part of the Bachelor thesis points to the causes of origin of Guerrilla Marketing, defines the main principles, various types and presents the primary differences to methods of traditional forms of marketing communication. The second part of this work demonstrates the practical examples of guerilla campaigns from Czech and foreign film industry in which compares effectiveness of guerilla …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní