Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Ing. Jakub Štefanec
Ing. Jakub Štefanec
Bakalářská práce
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Chance for Small and Medium Sized Enterprises
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části poukazuje na příčiny vzniku Guerillového marketingu, definuje jeho hlavní principy, jednotlivé druhy a uvádí jeho základní odlišnosti od tradiční formy marketingové komunikace. V praktické části práce demonstruje konkrétní příklady českých i zahraničních guerillových kampaní, v nichž dále porovnává jednotlivé aspekty guerillových a tradičních nástrojů integrované …víceAbstract:
The theoretical part of the Bachelor thesis points to the causes of origin of Guerrilla Marketing, defines the main principles, various types and presents the primary differences to methods of traditional forms of marketing communication. The second part of this work demonstrates the practical examples of guerilla campaigns from Czech and foreign film industry in which compares effectiveness of guerilla …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jt563/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Mitochondrial Bioenergetics of Bloodstream Form of Trypanosoma Brucei
Mykyta IELANSKYI -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková