Bc. Kateřina Joklová

Diplomová práce

Task-Based Learning as a Motivational Tool in Teenage Classes

Task-Based Learning as a Motivational Tool in Teenage Classes
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výukovou metodou „Task-Based Learning“ a možnostmi, jestli a jak může být tento přístup využit k možnému motivování studentů ve výuce cizího jazyka. Důvod, proč se orientuje právě na tuto věkovou skupinu je zřejmý: často představují výzvu pro učitele co do motivace a přístupu k učení. Pro naplnění cíle práce byla vytvořena ukázková sada TBL hodin. Hodiny byly dále odučeny …více
Abstract:
This Master’s Diploma thesis intends to explore the Task Based Learning approach and the possibilities this teaching method bears in terms of enhancing students’ motivation in the second language learning. The reason why it focuses on teenagers is simple: They frequently represent a challenging target group with regards to their aspirations and attitude towards learning in general. A demonstrational …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
  • Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Katarína Lexová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta