Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view – Mgr. Aneta Macíková
Mgr. Aneta Macíková
Bakalářská práce
Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view
Vstup romských dětí do první třídy základní školy z pohledu jejich učitelů
Anotace:
Cílem bakalářské diplomové práce je prozkoumat specifika připravenosti romských dětí na vstup do první třídy základní školy, a to z pohledu jejich učitelů. Dále zjistit, zda se tyto děti setkávají s nějakými zvýhodňujícími či znevýhodňujícími činiteli, které jejich školní připravenost ovlivňují a v případě zjištění výskytu negativních faktorů prozkoumat z pohledu učitelů nejen jejich příčiny, ale také …víceAbstract:
The aim of this bachelor graduation thesis is to explore particular items of Romany children preparedness for an admission to the first class of the primary school from the point of view of their teachers. Further to find out if these children meet any affirmative or detrimental factors, which influence their school preparedness and in case of the detection of negative factors to find out from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e15pn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Hrejsemnou
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACÍKOVÁ, Aneta. \textit{Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/lk165i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost na zvládání požadavků základní školy
Hana STOŠKOVÁ -
What influences bullying at grammar school
Ayesha Sehar -
Problémové aspekty v romském rodinném prostředí ve vztahu ke školní úspěšnosti
Monika Daňková -
Proces tranzice do nového prostředí u dětí ve věku od 1 do 3 let
Martina Modráková -
Vnímání vlivu rodinného prostředí na vzdělání vysokoškolských studentů
Šarlota PFEFFEROVÁ -
Romský žák mezi rodinou a školou (vlivy prostředí na prospívání dítěte)
Zuzana Buchtová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Úroveň matematických zkušenosti z oblasti geometrie jako součást připravenosti dětí pro vstup do školy
Sabina Swiechová