Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015 – Bc. Kateřina Steigerová, DiS.
Bc. Kateřina Steigerová, DiS.
Diplomová práce
Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
Marketing Communication Plan of the Company XYZ s.r.o. for the Year 2015
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový komunikační plán pro soukromé rehabilitační zařízení pro rok 2015. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Druhá, praktická část analyzuje současný stav rehabilitačního zařízení, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a …víceAbstract:
The main purpose of thesis is creation of marketing communication plan for a private rehabilitation clinic for the year 2015. The thesis consists of two parts. The first theoretical part focuses on marketing management and marketing activities of the clinic. The second practical part analyses current status of the clinic, its strenghts and weaknesses, opportunities and threats. Further, PEST analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Steigerová, Kateřina. Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Michaela Koktavá -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li