Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. – Miroslav SOUČEK
Miroslav SOUČEK
Bakalářská práce
Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.
Marketing Strategy in the Company Allianz insurance Joins Stock Company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií ve společnosti Allianz pojišťovna a.s. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii, zhodnotit a navrhnout možné změny pro zlepšení současného stavu s využitím teoretických poznatků. Práce je rozdělena do teoretické a praktic-ké části. Teoretická část se zabývá poznatky získanými z odborné literatury, vlastními zna-lostmi a jejich využitím v praxi …víceAbstract:
This thesis refers about marketing strategy in Allianz insurance Joins Stock Company. The aim this thesis is analysing marketing strategy, evaluting and suggest possible changes to improve the current situation with using of theoretical knowledge. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the knowledge derived from scientific literature, my own knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zveřejnit od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUČEK, Miroslav. Marketingová strategie ve společnosti Allianz pojišťovna a.s.. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová