Relevantnost televizní reklamy z hlediska diváků – Lucie Pšeničková
Lucie Pšeničková
Master's thesis
Relevantnost televizní reklamy z hlediska diváků
Relevance of Television Commercials from Viewers Perspective
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat současný stav televizních reklam z hlediska relevantnosti pro diváky a navrhnout, jak udělat televizní reklamu relevantnější. Teoretická část práce se věnuje nejen konceptům spojeným s marketingovou komunikací či televizní reklamou, ale také procesu segmentace trhu. Praktická část práce se poté skládá ze dvou celků – segmentace televizních diváků a analýzy na základě …moreAbstract:
The purpose of this paper is to analyze the current state of TV commercials from the point of view of relevance for television viewers and suggest how to make TV commercials more relevant for them. The theoretical part of this paper is dedicated not only to concepts connected with marketing communication or television advertisement, but also to segmentation process. Practical part of this paper is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86634
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86634
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková