Metodika Elkonina jako součást rozvoje komunikačních kompetencí dětí předškolního věku – Bc. Lucie Pilerová
Bc. Lucie Pilerová
Diplomová práce
Metodika Elkonina jako součást rozvoje komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
Elkonin's method as a part of the development of communication skills of preschool children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím metodiky tréninku fonematického uvědomování podle D. B. Elkonina v rámci volnočasového kroužku logopedické prevence pro předškolní děti. Teoretická část práce je zacílena na definice základních pojmů, řeč, jazyk a komunikace, dále popisuje vývoj řeči z hlediska jazykových rovin a zaměřuje se na dítě předškolního věku. Detailně se zabývá zvukovou stránkou jazyka i …víceAbstract:
This thesis is focused on D. B. Elkonin’s method of training phonematic awareness for pre-school children in speech therapy prevention. The aim of the theoretical part is to give the objective definitions of basic concepts as speech, language and communication, to describe the speech development and to focus on pre-school child. This part describes in detail the acoustic aspects of language and phonological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/czvra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Acoustic aspects of antipredator behaviour in Blue wildbeest (Connochaetes taurinus)
Zuzana Panovská -
Variability of parental investment in lapwings of the genus Vanellus
Kateřina Brynychová -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku pomocí metodiky D. B. Elkonina
Anna Krejzová -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Zvuková stránka řeči dětí školního věku
Jakub SMÍTAL -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová