Barbora Kubínová

Bachelor's thesis

Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace

Evaluation of the importance of influencer marketing for selected urban destinations
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významem influencer marketingu pro vybrané městské destinace, a to konkrétně pro Prahu, Vídeň a Krakov. Cílem práce je analýza a zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané destinace. Mezi dílčí cíle patří komparace přístupů k influencer marketingu v Praze a dalších dvou městských destinacích a představení návrhu a doporučení pro jednotlivé destinace.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the importance of influencer marketing for selected urban destinations, specifically for Prague, Vienna and Krakow. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the importance of influencer marketing for selected destinations. The partial goals include a comparison of approaches to influencer marketing in Prague and two other urban destinations and the presentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Kašťák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
International Management and Marketing / International Management and Marketing