Vojtěch ŠTOCHL

Bachelor's thesis

Obtížnost testových otázek ve výuce zeměpisu na základní škole nebo nižším stupni gymnázia

Difficulty of test questions in geography in elementary school or lower level of grammar school
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na testování žáků nižšího stupně gymnázia Václava Hraběte v Hořovicích.Hlavním cílem práce je zjistit, jaký efekt mají aspekty ovlivňující obtížnost testových úloh, na žáka. Jak se tyto efekty podepisují na celkovém výsledku testů.V práci jsou popsány jednotlivé aspekty a způsob vytváření jednotlivých testů. Pomocí těchto testů vzniká základní srovnání aspektů. Jednotlivé …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the testing of pupils of the lower grade of grammar school Václav Hrabě in Hořovice. The individual aspects and the way of creating individual tests are described in the thesis. How these results are signed on the overall test result. These tests give rise to a basic comparison of the aspects. Individual aspects are subjectively evaluated by pupils and their teachers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTOCHL, Vojtěch. Obtížnost testových otázek ve výuce zeměpisu na základní škole nebo nižším stupni gymnázia. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Natural Science Studies / Geography in Education