Význam chování prodavačů pro vytváření image firmy – Bc. Jiřina Petáková Hejná
Bc. Jiřina Petáková Hejná
Diplomová práce
Význam chování prodavačů pro vytváření image firmy
Zhe importance of behaviour for sellers creating corporate image
Anotace:
Tato práce se nám snaží odpovědět, jak ovlivňují image firmy prodavači. Lidé, se kterými se při komunikace s firmou setkáváme jako s prvními. V teoretické části práce se seznámíme s prvky, které tvoří firemní image: s firemní kulturou, designem a komunikací. Objasníme si úlohu prodavače a jeho hlavní předpoklady k výkonu této profese. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření dozvíme, nakolik …víceAbstract:
This paper seeks to answer are, how they affect the company's image vendors. People who are in communication with the company as the first encounter. In the theoretical part, we introduce the elements that make up the corporate image: the corporate culture, design and communications. Explain the roleof the salesperson and the main prerequisite for the exercise of the profession. The practical use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gcwdm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá