Bc. Jiřina Petáková Hejná

Diplomová práce

Význam chování prodavačů pro vytváření image firmy

Zhe importance of behaviour for sellers creating corporate image
Anotace:
Tato práce se nám snaží odpovědět, jak ovlivňují image firmy prodavači. Lidé, se kterými se při komunikace s firmou setkáváme jako s prvními. V teoretické části práce se seznámíme s prvky, které tvoří firemní image: s firemní kulturou, designem a komunikací. Objasníme si úlohu prodavače a jeho hlavní předpoklady k výkonu této profese. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření dozvíme, nakolik …více
Abstract:
This paper seeks to answer are, how they affect the company's image vendors. People who are in communication with the company as the first encounter. In the theoretical part, we introduce the elements that make up the corporate image: the corporate culture, design and communications. Explain the roleof the salesperson and the main prerequisite for the exercise of the profession. The practical use of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace