Martin TŮMA

Bakalářská práce

Marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav

Marketing of tourism in the statutary town of Mladá Boleslav
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav. Přínos této práce spočívá v návrhu zlepšení aktuálního stavu marketingového řízení cestovního ruchu. Bakalářská práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy a východiska marketingu a cestovního ruchu. Druhá část popisuje postavení a význam cestovního ruchu …více
Abstract:
The theme of the bachelor thesis is the marketing of tourism in the statutory city of Mladá Boleslav. The contribution of this work lies on the proposal of improvement the current si-tuation at the marketing management of tourism. Bachelor thesis is divided into three parts. The first part is theoretical where are define basic concepts and starting points of the marke-ting of tourism. The second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TŮMA, Martin. Marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická