Nikol Pánková

Diplomová práce

Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů

Anotace:
Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové strategie Prague Finance Institute, z.s. a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce, tedy za období od 1.9.2024 do 31.8.2025 získat na sociální síti LinkedIn dva tisíce nových odběratelů a na sociální síti Instagram sedm set nových odběratelů. Práce je zpracována pomocí rešerše a analýz z poskytnutých či veřejně zveřejněných dat. V práci jsou využity …více
Abstract:
The diploma thesis optimises the marketing strategy of Prague Finance Institute, z.s. and aims to increase brand awareness, i.e. to gain two thousand new subscribers on the social network LinkedIn and seven hundred new subscribers on the social network Instagram in the period from September 1, 2024 to August 31, 2025. The thesis is based on research and analysis of provided or publicly published …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty