Generování úrovní detailů pro 3D modely – Bc. Lukáš Kalčok
Bc. Lukáš Kalčok
Diplomová práce
Generování úrovní detailů pro 3D modely
Generation of Levels of Details for 3D Models
Abstract:
This thesis theoretically explore methods which are used in computer graphics to simplify 3D models. This thesis describes design of the suggested method and describes it's implementation. This implementation is also rated in the thesis.Abstract:
Táto práca sa zaoberá z teoretického hľadiska metódami a spôsobmi používanými v počítačovej grafike pre zjednodušovanie 3D modelov. Rozoberá navrhnutú metódu pre zjednodušovanie a popisuje jej implementáciu, ktorú aj hodnotí.Klíčová slova
Level Of Detail Static Progressive Mesh 3D model 3D Grafika VRECKO OpenSceneGraph C++ C OpenGL
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fnviq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedoucí: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Petr Beneš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Antonín Kühtreiber -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Zobrazování transparentních materiálů pomocí OpenGL
Michal Čičkán