Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti – Bc. Kateřina Hloušková
Bc. Kateřina Hloušková
Master's thesis
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Shaping of value orientations and the life-style in the postmodern society
Abstract:
Diplomová práce se tematicky zaměřuje na hodnotové orientace a životní styl v postmoderní společnosti. V teoretické části je pozornost věnována vysvětlení hodnot a pojmů, které dotvářejí strukturu hodnot, dále funkcí hodnot, typů hodnot, konceptů empirických šetření, životního stylu, postmoderní společnosti a konzumu. V praktické části je představena analýza a měření hodnotových orientací a životního …moreAbstract:
The thesis is thematically focused on value orientations and lifestyles in postmodern society. The theoretical part focuses on explaining the values and concepts that help to shape the structure of values, as well as function values, types of values, concepts, empirical investigations, lifestyle, consumerism and postmodern society. In the practical part, the analysis and measurement of value orientations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/klhp8/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLOUŠKOVÁ, Kateřina. \textit{Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/llive1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Utváření hodnotových orientací jedinců v postmoderní společnosti
Veronika Bulínová -
Problematika životního stylu v postmoderní společnosti ve vztahu k hodnotovým orientacím české populace a marketingovým strategiím firem
Magdalena Štanclová -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Doležal Doležal -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková