Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti – Bc. Kateřina Hloušková
Bc. Kateřina Hloušková
Master's thesis
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Shaping of value orientations and the life-style in the postmodern society
Anotácia:
Diplomová práce se tematicky zaměřuje na hodnotové orientace a životní styl v postmoderní společnosti. V teoretické části je pozornost věnována vysvětlení hodnot a pojmů, které dotvářejí strukturu hodnot, dále funkcí hodnot, typů hodnot, konceptů empirických šetření, životního stylu, postmoderní společnosti a konzumu. V praktické části je představena analýza a měření hodnotových orientací a životního …viacAbstract:
The thesis is thematically focused on value orientations and lifestyles in postmodern society. The theoretical part focuses on explaining the values and concepts that help to shape the structure of values, as well as function values, types of values, concepts, empirical investigations, lifestyle, consumerism and postmodern society. In the practical part, the analysis and measurement of value orientations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/klhp8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací jedinců v postmoderní společnosti
Veronika Bulínová -
Problematika životního stylu v postmoderní společnosti ve vztahu k hodnotovým orientacím české populace a marketingovým strategiím firem
Magdalena Štanclová -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Doležal Doležal -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková