Samuel Ifebe

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum produktu

Product marketing research
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem produktu a jaké vlivy mají na zákazníky při nákupu. Práce je rozdělena na dvě části na teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětleno, co je to marketingový výzkum, jak probíha a metodika sběru dat. Praktická část je naopak zaměřená na to prozkoumat důležitost cen, vizuálů a popisů produktů v odvětví elektronického obchodování se zaměřením …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing research of the product and what influences they have on customers when buying. The thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part explains what marketing research is, how it is conducted and the methodology of data collection. The practical part, on the other hand, is aimed at exploring the importance of prices, visuals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní