Marketingový výzkum v online prostředí – Bc. Petr Jelínek
Bc. Petr Jelínek
Diplomová práce
Marketingový výzkum v online prostředí
Marketing research in online environment
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum v online prostředí“ je analýza online marketingové kampaně poradenské společnosti KPMG. Teoretická část je zaměřena na seznámení čtenáře s problematikou marketingového výzkumu a online marketingu. V praktické části analyzuji online marketingovou kampaň „Příběh začíná“ zaměřenou na nábor juniorních zaměstnanců do dané společnosti. Na závěr formuluji doporučení …víceAbstract:
The goal of submitted thesis “Marketing research in online environment” is an analysis of online marketing campaign of consulting company KPMG. The theoretical part of the thesis focuses on introduction of the readers to marketing research and online marketing. In the practical part of the thesis I analyzed online marketing campaign “Příběh začíná” oriented on recruitment of junior employees into the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/abj42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Cenek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová kampaň e-shopu www.drogerie-slevy.cz
Martin Podolák -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová