Strategie matek při utváření čtenářských návyků u dětí – Bc. Silvie Matušková
Bc. Silvie Matušková
Diplomová práce
Strategie matek při utváření čtenářských návyků u dětí
Strategy of Mothers in Creating Reading Habits of their Children
Anotace:
Předmětem zájmu diplomové práce jsou strategie matek, které využívají k tomu, aby se u jejich dětí utvořil čtenářský návyk. Dětské čtenářství je často diskutovaným tématem nejen v České republice. Hlavním předpokladem utvoření čtenářského návyku je četba, která má svá specifika a především u dětí musí být podporována. Hlavní pojmy a faktory, které ovlivňují dětskou četbu, jsou vysvětleny v teoretické …víceAbstract:
The subject-matter of the interest of this thesis are the strategies of mothers, which they use to create a reading habit in their children. Children’s reading is a frequently discussed theme not only in the Czech Republic. The main prerequisite of creating the reading habit is reading itself which has its specifics and in particular in children it must be supported. The main notions and factors, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fjmrv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku
Gabriela ZEMAN -
Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně
Jarmila ŠTĚPANÍKOVÁ -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Význam knihy pro děti a dospívající: kritická diskurzivní analýza knihy
Veronika Kolaříková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová