Strategie matek při utváření čtenářských návyků u dětí – Bc. Silvie Matušková
Bc. Silvie Matušková
Master's thesis
Strategie matek při utváření čtenářských návyků u dětí
Strategy of Mothers in Creating Reading Habits of their Children
Abstract:
Předmětem zájmu diplomové práce jsou strategie matek, které využívají k tomu, aby se u jejich dětí utvořil čtenářský návyk. Dětské čtenářství je často diskutovaným tématem nejen v České republice. Hlavním předpokladem utvoření čtenářského návyku je četba, která má svá specifika a především u dětí musí být podporována. Hlavní pojmy a faktory, které ovlivňují dětskou četbu, jsou vysvětleny v teoretické …moreAbstract:
The subject-matter of the interest of this thesis are the strategies of mothers, which they use to create a reading habit in their children. Children’s reading is a frequently discussed theme not only in the Czech Republic. The main prerequisite of creating the reading habit is reading itself which has its specifics and in particular in children it must be supported. The main notions and factors, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fjmrv/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Knihovna Jiřího Mahena v Brně: strategie budování fondu pro předškolní a mladší věk dětí
Kamila Jobová -
Podpora čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku
Gabriela ZEMAN -
Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně
Jarmila ŠTĚPANÍKOVÁ -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Význam knihy pro děti a dospívající: kritická diskurzivní analýza knihy
Veronika Kolaříková -
Úloha dětské knihy s hmatovými ilustracemi v rozvoji dítěte s postižením zraku v mladším školním věku
Tereza LEVÁ -
Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy
Nelly Pešková -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková