Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy – Bc. Kamil Zlatohlávek
Bc. Kamil Zlatohlávek
Diplomová práce
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
The New Forms of Communication in the Setting of the Elementary School
Anotace:
Tématem diplomové práce je možnost nasazení moderních marketingových komunikačních nástrojů v prostředí základních škol a návrh nové komunikační strategie pro konkrétní základní školu. Teoretická část se zabývá obecně školstvím, marketingem služeb, marketingovým mixem a komunikačním mixem s důrazem na moderní nástroje komunikace. V aplikační části je představena konkrétní škola a analyzována stávající …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the possibility of implementation of recent marketing communication tools in the setting of elementary schools and the concept of a new communication strategy for concrete elementary school. The theoretical part deals with education in general, marketing of services, marketing mix and communication mix with an emphasis on recent tools of communication. In the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h4v98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje komunikace v projektovém řízení
Barbora Leskovjanová -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje moderní komunikace a možnosti jejich využití pro rozvoj malých a středních podniků
Vanda Absolonová -
Blog jako moderní komunikační nástroj sociálních sítí
Anastasiia Nikitina -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní komunikační technologie jako nástroj kontroly společnosti
Jan Švec -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER