Ing. Martin Slifka

Bachelor's thesis

Product placement a jeho role v marketingových komunikacích

Product Placement And Its Role In Marketing Communication
Abstract:
Hlavním cílem této práce je shrnout základní fakta v oblasti product placementu. Jako podkladové materiály mi posloužila převážně zahraniční odborná literatura a internetové zdroje. Na následujících stránkách najdete historii používání, nové trendy a právní aspekty product placementu. Část práce je věnována nejen zvážení pozitiv product placementu, ale také jeho podpoře kontroverzních produktů jako …more
Abstract:
Main objective of this thesis is to summarize basic facts about Product Placement. As basis material I used mainly foreign competent literature and internet sources. On the following pages you can find history, new trends and also legal aspects of Product Placement. Part of thesis is devoted not only to consider advantages of Product Placement, but also to its support of controversial products as medicals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní