Product placement a jeho role v marketingových komunikacích – Ing. Martin Slifka
Ing. Martin Slifka
Bachelor's thesis
Product placement a jeho role v marketingových komunikacích
Product Placement And Its Role In Marketing Communication
Abstract:
Hlavním cílem této práce je shrnout základní fakta v oblasti product placementu. Jako podkladové materiály mi posloužila převážně zahraniční odborná literatura a internetové zdroje. Na následujících stránkách najdete historii používání, nové trendy a právní aspekty product placementu. Část práce je věnována nejen zvážení pozitiv product placementu, ale také jeho podpoře kontroverzních produktů jako …moreAbstract:
Main objective of this thesis is to summarize basic facts about Product Placement. As basis material I used mainly foreign competent literature and internet sources. On the following pages you can find history, new trends and also legal aspects of Product Placement. Part of thesis is devoted not only to consider advantages of Product Placement, but also to its support of controversial products as medicals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mu345/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam
Petra Kalinová -
The advertisement in Colombia and its concerns in children's health
Alejandro Velasco Cardona -
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Alena Bláhová -
Náklady na reklamu ve vybrané firmě
Petr Kořínek -
DIVADELNÍ REKLAMA - JEJÍ FORMY, ZPŮSOBY A NÁKLADY REALIZACE
Jakub Málek -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Life with Jim Crow Laws
Kristýna Závišková