Komunikační strategie o.s. Adra v oblasti pomoci dětem třetího světa – Bc. Ema RABENSOVÁ
Bc. Ema RABENSOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie o.s. Adra v oblasti pomoci dětem třetího světa
Communications strategy in organization ADRA for helping children in the third part of the world
Anotace:
Bakalářská práce shrnuje poznatky z oblasti komunikační strategie a marketingu neziskových organizací. Informuje o základních charakteristikách třetího sektoru a zásadách tvorby strategického řízení. Praktická část práce je věnována analýze komunikační strategie o.s. ADRA v oblasti pomoci dětem třetího světa v rámci projektu „BangBaby“.Abstract:
Bachelor work summaries knowledge from the communication strategy and marketing in non-profit organizations. It informs about basic characteristics of the third sector in Czech republic and presents principles of production strategic affairs. Practical part analysis communication strategy of non-profit civil association ADRA which is considered to help children in poor countries. Their project is called …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RABENSOVÁ, Ema. Komunikační strategie o.s. Adra v oblasti pomoci dětem třetího světa. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika neziskového sektoru v podmínkách České republiky a Kanady se zaměřením na úlohu a postavení Červeného kříže
Helena Daňková -
Motivace pracovníků v neziskovém sektoru ve srovnání s benefity ziskového sektoru
Syuzanna Shiyanova -
Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru
Veronika Brožkovcová -
Evaluace neziskového sektoru s případovou studií Industry
Veronika Cinková -
Úloha a postavení neziskového sektoru podle nové právní úpravy
Nikola Šponiarová -
Motivace pracovníků v neziskovém sektoru
Lucie Havlová -
Ekonomika neziskové organizace Oblastní charita Jičín a zdroje financování z veřejného sektoru
Dominika Zavadilová -
Charakteristika a komparace organizací veřejného neziskového sektoru
Adéla KUBÍKOVÁ