Eva Lakomá

Bachelor's thesis

Analýza konkurence na trhu kaváren

Competition Analysis on the Cafe Market
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu kaváren. Výzkum je proveden pomocí metody Mystery Shopping. Vybranými objekty jsou čtyři kavárny ve městě Zábřeh. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy a je charakterizováno makroprostředí kaváren. Součástí praktické části je metodika sběru dat, jejich analýza a následné vyhodnocení výsledků. Závěrem jsou zhodnoceny silné a slabé stránky …viac
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is the competition analysis on the cafe market. The research is conducted using the mystery shopping method. The selected subjects are four cafes in the Zábřeh. The theoretical part explains important concepts and characterizes the macroenvironment of cafes. The practical part is the methodology of data collection and evaluation of the results. Finally, the strengths …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedúci: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Petr Skopal

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod