Sportovci jako marketingový nástroj produktu – Markéta Hlásková
Markéta Hlásková
Bakalářská práce
Sportovci jako marketingový nástroj produktu
Athletes as a product marketing tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem, sportovním marketingem a jeho vlivem na sportovce. Úvodní část práce se věnuje definicím marketingu a jeho základním prvkům, jako je marketingový mix. Dále jsou podrobněji rozebrány tradiční a digitální formy marketingu.Hlavní část práce se zaměřuje na sportovní marketing, jeho historii a významné aspekty, jako je reklama a sponzoring. Autor analyzuje přínos …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing, sports marketing and its influence on athletes. The introductory part of the thesis deals with the definition of marketing and its basic elements such as the marketing mix. Next, traditional and digital forms of marketing are discussed in detail.The main part of the thesis focuses on sports marketing, its history and important aspects such as advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Petružálek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 5. 2024
Kohout, J.
28. 5. 2024