Efektívnosť POS vystavení spotrebných kozmetických produktov vo vybraných reťazcoch – Lucia Gerliciová
Lucia Gerliciová
Diplomová práce
Efektívnosť POS vystavení spotrebných kozmetických produktov vo vybraných reťazcoch
Efektivnost POS vystaveni spotřebních kosmetických produktů ve vybraných řetězcích
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením sekundárních POS vystavení, jako nástroje podpory prodeje, spotřebních kosmetických produktů ve vybraném potravinovém a drogistickém řetězci. Podrobněji se zaměřuje na vysvětlení marketingového mixu značek divize spotřebních produktů společnosti L´Oréal, Garnier a L´Oréal Paris s ohledem na český trh. Hlavní důraz klade na složky cena a komunikace, …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate the efficiency of the secondary POS placements, as a supporting sales tool, of consumer cosmetic products in chosen food and drugstore chain. It is explaining the marketing mix of brands of consumer products division of L´Oréal Company, Garnier and L´Oréal Paris, in more detail, with regard to the Czech market. The main focus is given to two …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením efektivity sekundárnych POS vystavení, ako nástroja podpory predaja, spotrebných kozmetických produktov vo vybranom potravinovom a drogistickom reťazci. Podrobnejšie sa zameriava na vysvetlenie marketingového mixu značiek divízie spotrebných produktov spoločnosti L´Oréal, Garneir a L´Oréal Paris s ohľadom na český trh. Hlavný dôraz kladie na zložky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75903
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Veronika Maurerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75903
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup