Kateřina KOROLOVÁ
Bachelor's thesis
Známka Fairtrade na trhu s kávou
Fairtrade mark on a coffee market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou ochranné známky Fairtrade na trhu s kávou. Práce se zabývá rozdílem mezi termíny fair trade a Fairtrade a každý z termínů detailněji popisuje. Jsou popsány hlavní principy a cíle férového obchodu, jeho rozšíření v České republice, podmínky pro udělení certifikace a produkty, které mohou být certifikovány touto známkou. Největší důraz je kladen na kávu, na kterou …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of the Fairtrade trademark on the coffee market. It delineates the difference between terms fair trade and Fairtrade and describes each of the terms in detail. In the thesis are also described the main principles and goals of fair trade, its influence in the Czech Republic, the conditions for granting the certification and products that can be certified with this mark …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOROLOVÁ, Kateřina. Známka Fairtrade na trhu s kávou. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Ochranné známky při uvádění výrobku na trh
Veronika Mittigová -
Ochranné známky při uvádění výrobku na trh
Eva Havránková -
Ochranné známky při uvádění výrobku na trh
Hana Pinková -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Uvedení amerického výrobku na český a celosvětový trh a jeho právní ochrana
Petr Marčík -
Fair trade na příkladu pěstování a obchodu s kávou v Salvadoru
Filip Aistov -
Dopad fair trade s kávou na etiopské farmáře
Nikol RAUŠOVÁ -
Fair trade se zaměřením na trh s kávou
Lucie Marvanová