Známka Fairtrade na trhu s kávou – Kateřina KOROLOVÁ
Kateřina KOROLOVÁ
Bakalářská práce
Známka Fairtrade na trhu s kávou
Fairtrade mark on a coffee market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou ochranné známky Fairtrade na trhu s kávou. Práce se zabývá rozdílem mezi termíny fair trade a Fairtrade a každý z termínů detailněji popisuje. Jsou popsány hlavní principy a cíle férového obchodu, jeho rozšíření v České republice, podmínky pro udělení certifikace a produkty, které mohou být certifikovány touto známkou. Největší důraz je kladen na kávu, na kterou …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of the Fairtrade trademark on the coffee market. It delineates the difference between terms fair trade and Fairtrade and describes each of the terms in detail. In the thesis are also described the main principles and goals of fair trade, its influence in the Czech Republic, the conditions for granting the certification and products that can be certified with this mark …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOROLOVÁ, Kateřina. Známka Fairtrade na trhu s kávou. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Ochranné známky při uvádění výrobku na trh
Veronika Mittigová -
Ochranné známky při uvádění výrobku na trh
Eva Havránková -
Ochranné známky při uvádění výrobku na trh
Hana Pinková -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Uvedení amerického výrobku na český a celosvětový trh a jeho právní ochrana
Petr Marčík -
Fair trade na příkladu pěstování a obchodu s kávou v Salvadoru
Filip Aistov -
Dopad fair trade s kávou na etiopské farmáře
Nikol RAUŠOVÁ -
Fair trade se zaměřením na trh s kávou
Lucie Marvanová