Zvyšování kvality ve veřejné správě prostřednictvím ISO normy – Bc. Jiří Vévoda
Bc. Jiří Vévoda
Master's thesis
Zvyšování kvality ve veřejné správě prostřednictvím ISO normy
The Public Administration Quality Improving through ISO Standard
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Zvyšování kvality ve veřejné správě prostřednictvím ISO normy“ je zhodnocení možnosti aplikace ISO normy ve veřejné správě. První část prezentuje různé modely systému managementu kvality a zdůrazňuje důvod pro aplikaci normy ISO. Prakticky přibližuje normu ISO 9001 se zaměřením na veřejnou správu, předkládá návod jak vnímat jednotlivé kapitoly normy ISO řady 9000. Detailně …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “The Public Administration Quality Improving trough ISO Standard” is to assess chance for an application ISO Standard in public administration. The first part of the thesis presents a few different models of the management and control systems and explain why ISO Standard. Practically aim ISO 9001 Standard for public administration, submits manual on how perceive differences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ufuqf/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2009
- Supervisor: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Opluštilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost klientů s kvalitou služeb ve vybrané pobočce ČSSZ
Ivana Pustějovská -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Spokojenost zákazníků Úřadu práce ČR
Veronika Podešvová -
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Quality Claims Management Information System
Viliam Juríček -
Struktura sociálních služeb a systém kvality v souvislosti s demografickými faktory na Jablunkovsku
Darina Gorzolková -
Systém řízení kvality v územní samosprávě
Romana Šímová