Zvyšování kvality ve veřejné správě prostřednictvím ISO normy – Bc. Jiří Vévoda
Bc. Jiří Vévoda
Diplomová práce
Zvyšování kvality ve veřejné správě prostřednictvím ISO normy
The Public Administration Quality Improving through ISO Standard
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Zvyšování kvality ve veřejné správě prostřednictvím ISO normy“ je zhodnocení možnosti aplikace ISO normy ve veřejné správě. První část prezentuje různé modely systému managementu kvality a zdůrazňuje důvod pro aplikaci normy ISO. Prakticky přibližuje normu ISO 9001 se zaměřením na veřejnou správu, předkládá návod jak vnímat jednotlivé kapitoly normy ISO řady 9000. Detailně …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “The Public Administration Quality Improving trough ISO Standard” is to assess chance for an application ISO Standard in public administration. The first part of the thesis presents a few different models of the management and control systems and explain why ISO Standard. Practically aim ISO 9001 Standard for public administration, submits manual on how perceive differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ufuqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Opluštilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost klientů s kvalitou služeb ve vybrané pobočce ČSSZ
Ivana Pustějovská -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Spokojenost zákazníků Úřadu práce ČR
Veronika Podešvová -
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Quality Claims Management Information System
Viliam Juríček -
Struktura sociálních služeb a systém kvality v souvislosti s demografickými faktory na Jablunkovsku
Darina Gorzolková -
Systém řízení kvality v územní samosprávě
Romana Šímová