Nízkonákladové letecké společnosti a jejich postavení na mezinárodním trhu – Veronika Hrabíková
Veronika Hrabíková
Bakalářská práce
Nízkonákladové letecké společnosti a jejich postavení na mezinárodním trhu
Low-cost airlines and their position in the Iternational market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá pozicí nízkonákladových leteckých společností na mezinárodním trhu. Cílem této práce je zjistit, zda jsou nízkonákladové letecké společnosti schopny konkurovat tradičním společnostem. Hlavní část se skládá z SWOT analýzy, porovnání čistého zisku/ztát, množství přepravených cestujících, provozních výnosů/nákladů, základní činnosti a služeb dvou zástupců klasické a nízkonákladové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of low-cost airlines in the Iternational market. The aim of the thesis is to find out if the low-cost airlines are able to compete with traditional airlines. The main part is consist of SWOT Analysis, comparison of net profit/loss, number of passengers, operating income/expenses, basic activities and services of two representatives of traditional and low …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Iveta Černá
- Oponent: Radek Čajka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25641
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová