Možnosti rozšíření učiva rovnice pro nadané žáky v matematice na 2. stupni ZŠ – Eliška ŠIPULOVÁ
Eliška ŠIPULOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti rozšíření učiva rovnice pro nadané žáky v matematice na 2. stupni ZŠ
Opportunities to expand the equation curriculum for gifted students in mathematics at lower secondary schools
Anotácia:
Cílem práce je představit možnosti rozšíření učiva rovnice pro nadané žáky, představit různé typy matematických úloh a jejich řešení. Text této práce představuje nadané žáky, projevy nadání, interakci s nadanými žáky a různé organizace a činnosti pro nadané žáky.Abstract:
The aim of the work is to present the possibilities of expanding the equation curriculum for gifted students, to present different types of mathematical problems and their solutions. The text of this thesis presents gifted students, manifestations of giftedness, interaction with gifted students, and various organizations and activities for gifted students.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIPULOVÁ, Eliška. Možnosti rozšíření učiva rovnice pro nadané žáky v matematice na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Mathematics: teaching focus / MVma-SVmi
Práce na příbuzné téma
-
Analýza žákovských řešení matematických úloh - slovní úlohy se zlomky
Hana VALKOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh - slovní úlohy se zlomky
Hana VALKOVÁ -
Aplikační matematické slovní úlohy z cukrářské praxe
Pavla MASAŘÍKOVÁ -
Žáci se sluchovým postižením a matematické slovní úlohy
David PIETRAS -
Matematické slovní úlohy jako prostředek rozvíjení finanční gramotnosti u žáků 1. stupně základní školy
Jan Gago -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Slovní úlohy v matematice v kontextu čtenářské a matematické gramotnosti
Markéta MEDVIĎOVÁ -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová
Názov
Vložil
Vložené
Práva