Analýza vybrané komerční služby České pošty a návrh možných zlepšení – Jana KUBATOVÁ
Jana KUBATOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vybrané komerční služby České pošty a návrh možných zlepšení
Analysis of the selected commercial service and the proposal of the ways of possible improvement
Anotace:
Cílem této práce je kritické zhodnocení a analýza vybrané komerční elektronické služby Dopis Online a navržení případných změn a zlepšení vzhledem k potřebám zákazníků. Teoretická část obsahuje charakteristiku služeb, hlavně komerčních a elektronických. Dále obsahuje marketingový výzkum a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá charakteristikou České pošty a služby Dopis Online.V dotazníku bylo zkoumáno …víceAbstract:
The target of the thesis is the critical evaluation and analysis of the selected commercial electronic service "Letter Online"and the project of prospective modifications and improvement according to requirements of the customers. In the theoretic section the characteristics of services,especially commercial and electronic,marketing research and SWOT analysis are included. In the practical section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBATOVÁ, Jana. \textit{Analýza vybrané komerční služby České pošty a návrh možných zlepšení}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/lmyo9g/.
Jak správně citovat práci
KUBATOVÁ, Jana. Analýza vybrané komerční služby České pošty a návrh možných zlepšení. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody
Martin Bláha -
Problematika násilí páchaného na ženách poskytujících komerční sexuální služby
Dita MARTINKOVÁ -
1. Teoretická část:\nl{}Kreativní koncept v komerční fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka\nl{}b) výstavní soubor: Queer Mama
Julie Nykodýmová -
Marketingový výzkum komerční pojišťovny
Milan Charvát -
Zapojení kvalitativních metod a prvků designu služeb do výzkumného procesu v komerční rozhlasové stanici
Bedřich Musil -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer
Název
Vložil
Vloženo
Práva